الأربعاء، 9 يوليو 2014

افكار فـ الخير اهتم الستات اولاً





الستات اولاً
---------------------
واضح من العنوان انك مش هتجبيها لبر مع الرجاله , عارفه هتقولو كده :)
الاول صباحكم جميل ويارب يكون رمضان شهر خير عليكم
روقوا كدا انا هقول اللي عندي معجبكش كأنك مسمعتش ... (:
صلى على النبي الكل في الصيام بيكون تعبان وحران
والتعب والحر والصيام مفيهوش راجل وست
انا معاك ولا يمكن اقول غير كدا
بس انا كلامي هيكون للشباب
انت شاب جميل بصحتك
وعندك نخوه واخلاق والبركه في الشباب صح ؟
مش طالبه حاجه غير يوم كل اسبوع
في رمضان يعني اربع مرات في الشهر
نقول لنفسك انا هخلي اي ست في المواصلات
تركب قبلي , ولو انا قاعد هقوم لها
لو ست كبيره او حامل اكيد مش هتقدر
تقف ولو بنت برضو هقف لها  علشان محدش يضايقها
وقول انا بوهب اليوم ده ليك يارب وديم عليا صحتي
وبس ....
هتاخد ثواب والناس هتدعيلك
وانت هتحس انك فخور بنفسك
وعملت خير مش هيكلفك اي حاجه ..
هااا عجبتك الفكره ؟؟
انت صاحب القرار
و ممكن بكره اختك
تركب او ولدتك وتلاقي
واحد قرأ نفس الكلام
وخلا يوم الثواب بتاعه يوم نزولهم !
افعل يا ابن ادم كما تشاء كما تدين تدان
لازم نحس بغيرنا علشان نلاقي اللي يحس بينا
#اهتم
اهـــتـــم - Ehtam

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكراً لإهتمامك